sobota, 16 marca 2013

Blake i Harry zapraszają!

Zgodnie z obietnicą, publikuję pierwszy rozdział  

Wziętego przez zaskoczenie



Uwielbiam tę historię i wierzę, że i wam przypadnie do gustu. Życie byłoby okropne, gdyby nie przydażały nam się w nim cudowne, nieoczekiwane rzeczy. Życie bez nadziei i marzeń byłoby ponure i smutne.
Czasem nasze losy splatają się z ludźmi w nieoczekiwany sposób i tak właśnie się dzieje z Morganem i Ryanem
z Zagubionego pamiętnika.
Wierzę, że to będzie nieoczekiwane i interesujące połączenie.

***    

Mam zamiar (luźno traktując to słowo) wstawiać kolejne części w odstępach dwu-trzytygodniowych. 
Piszę tak szybko, jak tylko pozwalają mi na to inne obowiązki domowe i zawodowe. Oprócz tego chcę, aby na każdą część zerknęła moja beta i korektorka, bo co trzy pary oczu to nie jedna, a każdy przegapiony przecinek i literówka, są zadrą na mojej duszy. :) Muszę więc brać pod uwagę ich terminy. 
Zrobię jednak co w mojej mocy! To obiecuję na pewno!

***
Pozdrawiam i czekam na komentarze. Znaczą dla mnie bardzo wiele, więc proszę poświęć 5 minut swojego czasu i wyraź swoją opinię. To pozwala mi bardziej utożsamiać się z waszymi pragnieniami i potrzebami, a także pozwala rozwijać się mojemu kunsztowi pisarskiemu.  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

I co sądzisz?