niedziela, 5 maja 2013

Wszyscy wygraliśmy :)

Po pierwsze 
- musiałam zwiększyć ilość ebooków, które rozdam, bo jesteście absolutnie kochani i wspaniali. Propozycji nie było bardzo wiele, ale za to były cudowne i niezmiernie interesujące.
Po drugie -  
 należy wam się nagroda, bo zamierzam z wielu rad skorzystać.
Wybór był naprawdę bardzo trudny i miałam ciężki orzech do zgryzienia. 


Piszę, bo kocham czytać. Piszę, bo chcę, aby ludzie wiedzieli co myślę, aby mieli okazję spojrzeć na różne sprawy z innego punktu widzenia. Chcę pokazać rzeczy, które każdy ma prawo pragnąć i przeżywać. Chcę stworzyć ludziom możliwość i wymówkę, aby pragnęli dla siebie Happy Endu. 
Piszę też dlatego, że gdzieś tam w mojej głowie żyją bohaterowie, których chciałabym spotkać osobiście. Pragnęłabym mieć takich przyjaciół.
Właśnie dlatego pragnę, aby docierały do jak największej ilości ludzi. Mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać wasze pomysły i to właśnie brałam pod uwagę przy swoim wyborze. 
Wasze pomysły i moje możliwości.  



I miejsce 
i książkę z dedykacją otrzymuje...
*werble*

Mrs. Winchester!!!

II miejsca 
2 ebooki
otrzymują:
Me.i Desire

III miejsce
i 3 ebooki
otrzymują:
 Martutusia, Chankie i Dorothea90


Wszystkie ebooki roześlę tak szybko jak tylko podeślecie mi wasze adresy email do mnie na
akfa.dreamland@gmail.com

Dedykację według życzenia Mrs.Winchester udokumentuję na zdjęciach, które opublikuję za tydzień i wyślę książkę na podany mi (prywatnie i w pełni poufnie) adres zwyciężczyni.  
Dziękuję wam wszystkim bardzo serdecznie i gratuluję zwycięzcom. Już nowe pomysły kiełkują mi w głowie! Opowiem za tydzień ;)  


A dla całej reszty niecierpliwie czekającej jest już opublikowany czwarty rozdział

Wziętego przez zaskoczenie 



Zapraszam kochani i czekam na komentarze!



9 komentarzy:

  1. O mój Boże...
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję. Bardzo mi się podobało w twoich propozycjach to, że włożyłaś wiele przemyśleń w swoje propozycje. Mam nadzieję, że uda mi się je wykorzystać. Czekam na email :*
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wybacz, ze o to pytam, ale bardzo chcialabym wiedziec czy opowiadanie o Donnatello i Mattim jest juz opublikowane? Jesli tak to przepraszam za klopot, ale po prostu nigdzie nie moge go znalezc. Z gory bardzo Ci dziekuje. Jestes wspaniala.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, ze o to pytam, ale bardzo chcialabym wiedziec czy opowiadanie o Donnatello i Mattim jest juz opublikowane? Jesli tak to przepraszam za klopot, ale po prostu nigdzie nie moge go znalezc. Z gory bardzo Ci dziekuje. Jestes wspaniala.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      nie ma problemu. Czuj się swobodnie jeśli chodzi o pytania :)
      Opowiadanie było opublikowane już dość dawno temu, ale w postach. Muszę je przenieść. Znajdziesz je tutaj: http://akfa-dreamlandpress.blogspot.co.uk/2012/08/panie-i-panowie-opowiadanie-czeka.html
      Zapraszam do czytania i komentowania
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Już nie mogę doczekać się niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :*
    Piszesz niesamowite opowiadania, ktore calkowicie zawladnely moim sercem <3
    Nie mam pojecia jak Ty to robisz, ale blagam nie przestawaj :)
    Ps. Kiedy mozemy sie spodziewac kolejnego rozdzialu "Wzietego przez zaskoczenie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przylaczam sie do zadanego pytania i calkowicie sie zgadzam z zawarta w powyzszym komentarzu opinnia.
      Tylko duzym ulatwieniem bylo by gdybysmy wiedzieli kiedy mamy sie spodziewac nowego rozdzialu Wzietego przez zaskoczenie.
      Pozdrawiam :*

      Usuń

I co sądzisz?