wtorek, 10 lipca 2012

Hello, Panie i Panowie... mam coś dla was!

Natchniona waszymi pozytywnymi komentarzami i prośbami o dalsze przygody Cory'ego i Connora... 
...właśnie umieściłam drugą część ich pokręconej, niecodziennej historii!
Voila!!!
"Budka z pocałunkami"
doczekała się nawet własnej strony, aby nie wprowadzać zamieszania.
Jak możecie zauważyć, u góry strony powstała dla niej całkiem nówka-funkiel zakładka :D  

Przyznam, że natchnienie zawdzięczam głównie waszym prośbom i komentarzom!
Mam nadzieję, że się spodoba. 
Przypuszczam, że powstaną jeszcze dwie części... ale wszystko się okaże w czasie i przestrzeni.
Może się okazać, że historia już wam się znudziła :D wówczas skupię się na "Zagubionym pamiętniku" i"Wziętym przez zaskoczenie", o którym jeszcze wam nie opowiadałam :P
Jednym słowem, będzie się działo!
A teraz zapraszam was moi mili do czytania,
bo czytanie jest seksi!!!
Buziaczki ;)

2 komentarze:

  1. cześć!
    po pierwsze, dzięki za komentarz :). jak zobaczyłam, kto mi go dał, pomyślałam sobie, że kopnął mnie cholerny zaszczyt, ponieważ już jakiś czas temu przeczytałam Twoje opowiadania, tylko jakoś.. no, nie skomentowałam. a ten tydzień też miałam zajęty, więc komentuję dopiero dziś.
    okej, przejdę do części głównej komentarza.. kocham Twoje opowiadania! postaci są fantastyczne, a opisy erotyczne.. w życiu nie czytałam lepszych, serio! jestem pod dużym wrażeniem :).
    zauważyłam, że czasami przecinek jest nie w tym miejscu, gdzie powinien, ale to nic, bo i tak jesteś świetną pisarką!
    będę czekać na Twoje nowe opowiadania i na dalsze części "Budki z Pocałunkami". a tak na koniec, to najbardziej podobało mi się "Po prostu przyjaciele" i "Mój chłopak nie jest gejem". świetne, świetne, świetne!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie po więcej :)

    Ay

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    bardzo dziękuję za komentarz i to super, że opowiadania ci się podobają. Mam nadzieję, że będziesz wracać i komentować :D Ja również zajrzę do ciebie.
    Pozdrawiam
    AkFa

    OdpowiedzUsuń

I co sądzisz?