piątek, 13 września 2013

W ten weekend cytat

W ten weekend nie piszę, bo imprezuję :) 
ale dzięki mojemu niezawodnemu przyjacielowi Facebookowi znalazłam wspaniały cytat. Jest bardzo a propo wywiadu z "Karolem", który ostatnio przeczytałam (znajdziecie tu). Nie będę się rozpisywać dlaczego mnie wkurzył nie wymownie, powiem tylko, że ripsta do niego wywarła na mnie duże wrażenie (znajdziecie tu).
Moja opinia zawiera się w komentarzu, który napisałam na fejsie i dokładnie oddaje moje przekonania:
"Prawdziwy" mężczyzna ma tylko jedną cechę wyróżniającą go z tłumu - kręgosłup. Cała reszta to image, sposób na ukrycie faktu czy się go posiada, czy nie"
Uważam więc, że ten cytat podsumowuje znakomicie niektóre reakcje komentujących. Myślę, że powinno im się przypomnieć:
"Nie należy mylić prawdy z opinią większości" !
- Jean Cocteau

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

I co sądzisz?