sobota, 9 czerwca 2012

For my pleasure only...

First I would like to thanks some of my favourite authors: RJ.Scott, GA Hauser, Amber Kell and Sue Brown for allowing me to post their covers and ebooks on my blog. They are absolutely wonderful and I love their work immensely!
What can I say; they make the world a better place.
Thanks a lot for your work! 


Mój dzisiejszy post poświęcam mojej przyjemności, gdzyż to zawsze było nieodmiennie skuteczne lekarstwo na moje frustracje. 


Bardzo serdecznie dziękuję, kilku z moich ulubionych autorek: RJ Scott, GA Hauser, Amber Kell i Sue Brown, za pozwolenie mi umieszczenia na moim blogu okładek ich ebooków. 
One są absolutnie wspaniałe i uwielbiam ich prace ogromnie.
Cóż, mogę powiedzieć; one czynią świat, lepszym miejscem!


Kocham czytać i muszę przyznać, że byłam w moim własnym prywatnym niebie, kiedy zaczęłam odkrywać książki tych i wielu innych autorek/ów. Nie tylko znalazłam książki, które są absolutnie fantastyczne, ale miałam okazje znaleźć wsparcie i inspirację dzięki nim. Wiele z nich pomogło mi i nieraz udzielało rad w moich pierwszych próbach pisarskich, kiedy sama urzeczona ich pracami pisałam recenzje i komentarze. Wszystkie są ze mną zaprzyjaźnione na Facebooku, tak, że mam ciągły i świeży zastrzyk informacji o ich nowych książkach czy opowiadaniach.


Nie mogę powiedzieć z całą szczerością, której książki lubię najbardziej, bo jestem za słabą kobietą, aby taką decyzję móc podjąć. Kocham je wszystkie i wszystkie uważam za równie wspaniałe na swój własny sposób!
Jeśli umiecie czytać po angielsku, powinniście sięgnąć po te prace.


RJ. Scott - http://rjscottauthor.blogspot.co.uk/ 
Wygrałam jej książkę na Facebooku, którą otrzymałam w raz z dedykacją. 
Czasem jedna noc może zmienić wszystko
Kolejną jej pracą, którą przeczytałam zaraz po niej, było;


Absolutnie wspaniałe opowiadanie o tym, że czasem nawet najtwardszy mężczyzna,  nie może ustrzec swojego serca.

Wiele jej prac jest na mojej liście i mam zamiar je przeczytać. Oto kilka z okładek, aby nacieszyć wasze oko ;)

 
 Wiele z jej prac jest dostępne w Amazon Kindle, a także dzięki 

https://spsilverpublishing.com/


Jej blog zawiera najlepsze Eye Candy, jakie można legalnie obejrzeć i ślinić się bez potrzeby usprawiedliwiania!

 Udzieliła mi pomocy i wielu cennych wskazówek na temat self-publishingu i jestem jej bardzo wdzięczna.

 Ostatnią jej pracą, którą przeczytałam (dziś;) ) jest
"To have and to hostage" 
Mężczyzna może posunąć się do naprawdę szalonych rzeczy w chwili załamania i desperacji. Na krawędzi samobójstwa, porywa bogatego, przystojnego Michaela, dla którego całe to doświadczenie jest ostatnim dzwonkiem budzącym go na rzeczywistość
GA. Hauser ma jednak wiele wspaniałych książek, które czytałam i które zamierzam przeczytać, bo są niesamowite.
W tym całe serie:
Men in Motion Series:


Action Series: 




 
a to nie wszystkie jeszcze!


Hero Series:






I wiele, wiele innych prac tej utalentowanej autorki nie bojącej poruszać się wielu tematów i wyciągać na światło ukrytych pragnień. 
(Bondage, D/S, BDSM, Menage itd)




Amber Kell - http://amberkell.wordpress.com/book-list/


Właśnie oddawałam się przyjemności czytania darmowych opowiadań na jej blogu, gdyż wychodzi jej książka na podstawie jednego z nich:

 Można je znaleźć:tutaj



Miałam jednak przyjemność przeczytania całej serii jej książek, w których jestem zakochana:

Moon Pack





Chciałabym móc wam opowiedzieć o każdej z nich, ale nie jestem w stanie. Powiem tyle; seksi twardzi mężczyźni, którzy mają bestię za skórą, bardziej dosłownie niż ktoś mógłby podejrzewać!
Pokochasz ich...

Zwłaszcza, że Amber ma wiele innych, wspaniałych książek, np:
Supernaturals Mate
Wizard's Touch Series
Yearning Love Series 
i wiele pojedynczych wydań.



Sue Brown - http://www.suebrownstories.co.uk/


Była jedną z pierwszych autorek, która udzieliła mi wskazówek i porad odnośnie pisania. Zapowiedziała pomoc w promocji moich angielskich ebooków ;) 





Więcej na jej temat można znaleźć tutaj: http://suebrownsstories.blogspot.co.uk/?zx=115e654675e04a31

Praktycznie wszystkie prace, które zaprezentowałam można znaleźć w Silver Publishing, a opisy i fragmenty na blogach autorek. Można również znaleźć je na Facebooku i Twitterze.

Tak więc, mieliście okazję się dowiedzieć co robię dla przyjemności, choć to tylko zaledwie kilka z moich ulubionych autorek. Jest ich znacznie, znacznie więcej. Są też autorzy oczywiście :)

Mam nadzieję, że coś z tego wam się przyda i na coś się skusicie, bo ja polecam te ebooki z całego serca, wielbicielom czytania. 
I niestety muszę to powiedzieć! Żal mi tych co nie mogą czytać po angielsku!

Pozdrawiam cieplutko.

My best wishes for my authors! Good luck and thanks again!



7 komentarzy:

  1. już kilka dorwałem na necie. z przyjemnością poczytam w wakacje. dziękuję za polecenie. czegoś takiego właśnie szukałem! mam nadzieję, że zdążą przyjść zza oceanu, jeśli zamówię je dziś. :)

    no i przynajmniej potrenuję mój angielski ;) miłej oraz spokojnej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;) sama uwielbiam ich prace, choć kupuję ebooki, bo nie mam miejsca dla wszystkich książek, które czytam :D
      Żałuję, że nie są dostępne w polskiej wersji językowej (oprócz moich oczywiście ;P )jednak faktycznie, czytanie po angielsku jest bardzo pomocne w nauce języka ;)
      Również życzę miłej niedzieli :) a co tam, całego tygodnia!

      Usuń
  2. Thank you hun... HUGS RJ X

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja żałuję, że nie ma tego po polsku. Z Chęcią bym poczytała, ale nie umiem angielskiego i to tak, żeby czytać książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo te książki są naprawdę super! Może to będzie dobra motywacja do nauki angielskiego ;)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Dzięki bardzo że jest ci mnie żal ;) Niestety nigdy jakoś nie miałam możliwości nauczyć się angielskiego (uczyli nas w szkole ruskiego ;( ) I jestem z tego powodu szczerze załamana. Może kiedyś się go nauczę ;)
    Renata

    OdpowiedzUsuń

I co sądzisz?