piątek, 16 marca 2012

KONKURS!

Zgodnie z obietnicą dla moich czytelników i przyjaciół ogłaszam KONKURS!!!

Do wygrania są 4 moje ebooki.
1 Nagroda - "Pan pozna..." i "Poślizgiem..."

                             

2 i 3  Nagroda - jeden z wyżej wymienionych ebooków, do wyboru.
Opis i fragment można znaleźć tutaj na blogu, lub na stronie gdzie moje ebooki można kupić.
www.DreamLandPress.com
PRZYPOMINAM, ŻE POZOSTAŁ TYLKO JEDEN DZIEŃ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE!!!

CO trzeba zrobić, aby wygrać?
To proste :)
- Dołącz do mojego bloga, strony, twittera lub facebooka - sami zdecydujcie ;)
- Napisz mi w komentarzu, które z moich opowiadań podobało ci się najbardziej i dlaczego?- teraz można je znaleźć tutaj w Moje opowiadania M/M +18
- Poczekajcie do następnego piątku, aby się przekonać czy wygraliście.
Nic prostszego!!!
Nie zapomnij zostawić e-maila, abym mogła się z wami skontaktować.
Powiadomię o wygranej w piątek (23-03-2012) wieczorem na moim blogu i stronie internetowej.
Życzę powodzenia i dobrej zabawy!!!

Wszelkie dane zawsze są poufne i nie będą dostępne osobą trzecim. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

I co sądzisz?